מינוף הזדמנויות שוק חדשות "moveFORWARD"

המנהל האמיץ מתייחס לתקופות מיתון כאל הזדמנות ומנצל את המצב בתנועה "נגד הזרם". בעוד שהמתחרים ממהרים להתאים את עצמם למיתון, מהלכים כמו השקת מוצרים או שירותים חדשים הופכים לגורמי בידול משמעותיים בשוק. גישה זו פועלת היטב בחברות קטנות, בינוניות וחדשות שעדיין אינן נהנות מנתח שוק דומיננטי.

תקופת מיתון עשויה להיות הזמן הטוב ביותר ליישום אסטרטגיית הצמיחה שלכם, שכן יש בתקופה כזו הזדמנויות עצומות בשוק יורד. בזמנים כאלה, החשיבה מחוץ לקופסה היא חיונית. השאירו למתחרים את ההסתגלות לזרם, תוך שהם משאירים אחריהם הזדמנויות לא מנוצלות, ולא כדאיות (עבורם), אמצו את גישת moveForward שיכולה להיות מנצחת עבורכם.


כיצד אוכל למנף את ההזדמנויות הללו בתקופת מיתון?

בתקופת מיתון, שני המשאבים העיקריים התומכים בהתרחבות עסקית: מזומן, וערך המניה – מוגבלים. בו זמנית, שני גורמים משמעותיים בפיתוח עסקים ובסגירת עסקאות: האגו האנושי וההתנגדות לשינוי ושיתוף – כמעט ונעלמים. אנו מאמינים שזוהי התקופה הטובה ביותר ליישם גישת moveForward ליצירת הסכמים אסטרטגיים ולהעלות את החברה מדרגה במונחים של צמיחה ורווחיות.

לניצול ההזדמנויות הטמונות בתקופת מיתון, דרושה לכם הבנה מדויקת ויסודית של השוק, התחרות וישימות המוצר. יש צורך גם בביטחון לפעול נגד ההיגיון המקובל והאומץ לעמוד לבד. מעל לכול, אנו ממליצים לפעול בגישת פיתוח עסקי יוזמתית שיטתית ומתוכננת.

הגישה החדשנית והיצירתית של אוקטוס לפיתוח עסקים כ"מיקור חוץ פנימי" משלימה את הפעילויות השוטפות שלכם ומאפשרת לכם להגיע לשיתופי פעולה אסטרטגיים ולמיזוגים ורכישות במהירות וביעילות רבה יותר. הגישה של אוקטוס מלווה אתכם מפיתוח המסגרת האסטרטגית ועד לסגירת העיסקה ותהליך האינטגרציה, לרבות כל התהליכים והעסקאות הדרושות כגון ניסוח מסמך עקרונות, ביצוע תהליך בדיקת ישימות, ניהול משא ומתן, סגירת עסקאות ואינטגרציה.